IKLAN

Selasa, 15 November 2011

Petua Menghilangkan Kabus Pada Cermin Kereta


BAYANGKAN ANDA MEMANDU DALAM HUJAN LEBAT, TIBA-TIBA ALAT PENGHAWA DINGIN(AIR-COND) KERETA ANDA ROSAK..PASTILAH MENYUKARKAN PERJALANAN ANDA KERANA CERMIN KERETA AKAN BERWAP DAN KELABU..SELAIN BOLEH MEMBAHAYAKAN, INI JUGA BOLEH MENJEJASKAN MOOD ANDA YANG MAHU MEMANDU JAUH..APAKAH YANG BOLEH DILAKUKAN UNTUK MENGATASI MASALAH INI? 

DAPATKAN MINYAK RAMBUT YANG CECAIR PUTIH, BUKAN JENIS JELLY..TAK KISAHLAH APA JENAMA SEKALI PUN SAMADA CODE-10,HAIR CREAM, FOLLOW ME..LAKUKAN LANGKAH SEPERTI DIBAWAH 

TAK ADA MINYAK RAMBUT, ANDA BOLEH GUNAKAN SYAMPU..TAK KISAHLAH APA JENAMA..SURAH KE, SURAU KE, HEAD & SHOULDER KE..TAPI JANGAN CAMPUR DENGAN AIR.. 

-SAPUKAN MINYAK RAMBUT ATAU SYAMPU PADA CERMIN DAN GOSOK DENGAN RATA..TAK PERLU BANYAK, SELAPIS SUDAH MEMADAI. 

- GUNAKAN KERTAS SURAT KABAR, TISU ATAU KAIN ..LAP DENGAN PERLAHAN UNTUK MENGHILANGKAN KESAN BAYANG-BAYANG MINYAK RAMBUT SAHAJA. 
(PALING MULIA DAN BERKESAN GUNAKAN TISU) 

INSYA ALLAH KABUS ATAU WAP CERMIN PADA KERETA ANDA AKAN HILANG BUAT SEMENTARA WAKTU. 

SELAMAT MENCUBA 



Kredit

1 ulasan:

  1. Pesakit radang paru-paru Copd

    En. Abd Kadir bin Sumardi berusia 42 tahun ialah pengguna produk jus Jutawan herbs. Beliau telah disahkan mengidap kanser radang paru-paru pada akhir tahun 2020. Petanda awal sakit yang dihidapinya ialah batuk tak berhenti selama 3 bulan. Batuk yang berkahak dan adakalanya berdarah. Setelah mendapatkn rawatan di pelbagai klinik kerajaan dan swasta ,batuk beliau tetap tak sembuh selain itu juga sukar bernafas dan dada terasa sakit sangat.
    Banyak rawatan alternatif dari produk luar yang beliau ambil tapi tak berkesan. Kemudian rawatan hospital diteruskan termasuk prosedur X-ray dan sebagainya. Doktor pun mengesahkan beliau mengidap radang paru-paru akibat dari pencemaran alam sekitar yang mengandungi bahan kimia.

    Untuk makluman, En. Ab Kadir bekerja dalam persekitaran yang mengandungi pencemaran bahan kimia. Dengan bantuan sahabatnya yg telah berkongsi testimoni pengguna-pengguna produk Jutawan Herbs yang lain di facebook Jutawan Herbs, beliau pun menghubungi saya untuk mencuba jus tersebut. Beliau mendapatkan nasihat dan pandangan daripada saya lalu saya mengesyorkan beliau jus-jus yang sesuai dengan radang paru². Alhamdulillah dalam masa 2 minggu minum jus tersebut ,katanya sekejap saja kesan sudah terasa. Batuk samakin berkurang, nafas semakin lancar dan lega, beliau terus mengamalkan 2 jenis jus yang disyorkan selama beberapa bulan sehingga masalah pernafasan dan batuk terus semakin baik. Dari pengalaman yang saya berjumpa pesakit-pesakit sebelum ini, penyakit radang paru-paru copd adalah penyakit yang tiada ubatnya dan pesakit perlu menggunakan oksigen sekiranya semakin teruk. Tapi Alhamdulillah sehingga kini beliau makin sihat dan terus mengamalkan jus ini. Syukur pada tuhan atas kesumbuhan yang diberikan. Semoga maklumat yang sedikit ini dapat membantu pesakit lain juga di luar sana untuk sembuh.
    Nanti boleh hubungi En. Mohd Zuhairi dn pm sendiri testimoni2 td tu yer..๐Ÿ˜‰

    9)Jadi saya mintak pd sape2 yg ada sakit kanser x kisah lah kanser apa pon...Call atau terus wasap saya sendiri okay๐Ÿ‘‡๐Ÿป
    En. Mohd Zuhairi - 017468 7570


    ๐Ÿ’Yg penting ubat nya MAMPU DIBELI dan mujarab..mudah mudahan aaminn..๐Ÿคฒ๐Ÿผ


    Call order wasap@call saya- En mohd zuhairi- 0174687570

    ๐Ÿ˜kalau wasap saya blas lambat (biasa nya sebab ramai yg wasap saya.)
    Tak pa nanti sy balas wasap pelan2 taw
    #sharepadayangmemerlukan
    #sharing is caring
    En. Mohd Zuhairi ,Pengasas Jutawan Herbs- 017468 7570

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Daftar Tambah Visitors

Free advertising

Entri Mereka Juga Menarik

Geng Baik