IKLAN

Jumaat, 18 November 2011

Aneh..!! Jari Boleh Tumbuh Di Perut ??


Aneh ..!! Jari Bisa Tumbuh Di Perut????
Ini merupakan kejadian yang aneh dan jarang dijumpai, namun kejadian aneh ini menimpa salah seorang pekerja perabot yakni Wang Yongjun, lelaki yang berasal dari Liaoyang, Liaoning ini. Pasalnya ada jari yang tumbuh di sekitar perutnya. 
Namun pertumbuhan jari yang aneh ini, bukan sesuatu yang alami. Namun jelasnya ini suatu akibat daripada tindakan perubatan saat dirinya tengah mengalami kemalangan kerja yang membuat sebahagian daging di jari tengahnya hilang, boleh dikatakan  terlihat sampai tulang.
Agar dirinya tidak kehilang jarinya, maka seorang doktor yang bernama Dr. Huang Xuesong memutuskan untuk menumbuhkan jarinya di perut. Ini semua dengan harapan kulit baru dan otot boleh tumbuh di sekitar jari tersebut. Sekaligus boleh memulihkan peredaran darah darah ke jari yang terluka sehingga boleh tumbuh dan memperbaiki dirinya sendiri.
Alhasil teknik doktor itu membuahkan hasil yang cemerlang dan memberikan harapan pada pemuda usia 20 tahun ini boleh mempunyai semula jarinya. Dan pastinya perlu dilakukan pemisahan jari dengan perutnya ....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Daftar Tambah Visitors

Free advertising

Entri Mereka Juga Menarik

Geng Baik