IKLAN

Selasa, 10 Disember 2013

CUBALAH - Petua Merawat Penyakit Resdung

Cara-caranya

* Ambil limau nipis 8 biji.
* Daun pandan 10 helai, hiris halus macam bunga rampai
* Perah limau nipis. Gaulkan sampai sebati.
* Chemical akan terbentuk. Sapu di muka. Kalau sesuai.
* Dalam masa 5 minit ulat resdung akan keluar melalui kulit muka. Ianya akan banyak keluar melalui kening.
* Tarik keluar ulat resdung tersebut
* Buat 3 kali seminggu.
* Sesuai dilakukan antara jam 10am-3 ptg. Di katakan bahawa virus aktif ketika waktu tersebut.
* Tekapkan kain hitam pada muka kerana ulat akan melekat pada kain hitam dan mudah untuk dilihat.

Mudah-mudahan, sekiranya petua ini sesuai dengan anda, amalkanlah agar kita dapat hidup sihat sehingga ke akhir hayat. Amiin..

"Share"kan, agar ianya dapat dimanfaatkan bersama.



...Atau Sahabat Nak Cuba Rawatan Redung Insha-Allah Mujarab... dengan Buah Beruk..





Gambar Salah Seorang Sahabat Yg Tengah Buat Rawatan



Berminat hubungi saya@Sms : Abdullah, 

H.P: 013 634 6734, apa-apa pun call atau sms dulu, mana tahu dapat harga istimewa...:)

HARGA-
-SEMENANJUNG -
RM40
SABAH & SARAWAK -RM49




CaJ POS LAJU -  RM6 (SEMENANJUNG)
RM8 (SABAH N SARAWAK)
- RM43 (BRUNEI,SINGAPORE)
POS Guna POS LAJU


Bayaran boleh di bank-in melalui Mesin Deposit, ATM, Kaunter atau internet transfer ke akaun Kami atas nama : Abdullah Bin Marjuki @ Marzuki

Maybank : - 1643 97 936936

CIMB :       -1440 0000 129200

Setelah bayaran dibuat sila sms kepada :

ABDULLAH - 0136346734

Nama Produk, Kuantiti, Beserta Nama Bank, Tarikh Bayaran, Nama dan Alamat Saudara, Saudari, Tuan dan Puan.

Cara Guna Ubat  ini -

-Colet sikit serbuk ubat tu pakai jari kelingking
byk dia mcm secubit garam shj,tak payah nak basahkan jari.

-Selepas itu selawat dan sentuh dekat tulang dalam hidung kanan sekali dan kiri sekali



-Kemudian duduk tunduk kan sikit kepala
tunggu 15-20 minit lendir akan keluar..
bila sudah keluar tolong urut hidung dari
atas sampai bawah,urut dalam 6-8 kali biar
lendir keluar lagi banyak dan tak putus,keluar
dari mata shj boleh lap,kat hidung jangan lap
biar dia keluar sampai rasa kosong barulah
lap.

-Buat rawatan kena relaks dan jangan kalang kabut,
masa buat rawatan pagi dan malam sahaja
1 hari 2 kali sahaja(pagi dan malam),esoknya jangan buat, lusa baru buat, selang sehari..,buat 4 kali (selama 4 hari).

-Dalam 2-3 minggu buat lagi rawatan susulan
ubat jangan langkah dan kena air.

-Untuk kanak-kanak 6 tahun ke atas boleh guna ubat ni.

-Kalau perempuan mengandung selepas 7 bulan
untuk yang ada asma direct 7 hari kena pakai ,
1 hari 1 kali sahaja...

-Wanita lepas bersalin dan lepas pembedahan tunggu pulih dahulu,  tunggu 4 bulan keatas , Ikut nasihat doktor dan pakar anda.

Berkesan untuk: Resdung, Asma & Migrain 

tkasih:Yazid



15 ulasan:

  1. Rasa macam mana bila guna ubat ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Akan rasa bilamana dah guna

      Padam
  2. Wah.. perkongsian yang sangat bermanfaat. Terima kasih admin. Ubat resdung

    BalasPadam
  3. Memang mengganggu kehidupan masalah resdung ni. Lebih2 lagi kalau yang asyik bersin dan berair hidung.

    saya ada kongsikan tips dan petua mujarab untuk pesakit resdung
    -----> Terseksa & Malu Akibat Resdung Teruk. Apa Nak Buat? | Diari Mama

    BalasPadam
  4. Adakah anda memerlukan pinjaman ??
    Adakah anda sedang mencari bantuan kewangan, Adakah anda
    sangat-sangat memerlukan bantuan kewangan? Hammers Kewangan Charter di sini untuk memberikan
    anda jumlah pinjaman yang anda minta dengan syarat anda akan dapat membayar balik pinjaman.
    Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, untuk memohon e-mel kami di
    am_credit@outlook.com
    Anda boleh hubungi kami untuk apa-apa jenis pinjaman seperti sekolah
    pinjaman, pinjaman kereta, pinjaman rumah, pinjaman perniagaan, kesihatan / pinjaman perubatan, dan lain-lain
    untuk lebih banyak
    butir-butir atau untuk memohon, e-mel kami di am_credit@outlook.com

    BalasPadam
  5. Adakah anda memerlukan pinjaman ??
    Adakah anda sedang mencari bantuan kewangan, Adakah anda
    sangat-sangat memerlukan bantuan kewangan? Hammers Kewangan Charter di sini untuk memberikan
    anda jumlah pinjaman yang anda minta dengan syarat anda akan dapat membayar balik pinjaman.
    Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, untuk memohon e-mel kami di
    am_credit@outlook.com
    Anda boleh hubungi kami untuk apa-apa jenis pinjaman seperti sekolah
    pinjaman, pinjaman kereta, pinjaman rumah, pinjaman perniagaan, kesihatan / pinjaman perubatan, dan lain-lain
    untuk lebih banyak
    butir-butir atau untuk memohon, e-mel kami di am_credit@outlook.com

    BalasPadam
  6. Assalam , masalah resdung memang sangat menganggu bukan ?Jangan ambil mudah dengan masalah resdung ini tau ! Ada cara untuk Mengatasi Masalah Resdung Dengan Cara Yang Berkesan Dan Selamat
    Anda mesti sayangkan diri anda kan ??Jom lah sama sama kita berubah untuk kehidupan yang lebih baik .Sekiranya anda ada apa apa kemusykilan atau pertanyaan berkenaan masalah kesihatan anda , jangan tangguh tangguh lagi untuk hubungi saya (Whatsapp +60107096284 Aini)

    BalasPadam
  7. perkongsian yang sangat bagus dan menarik :)

    BalasPadam
  8. Hello kawan-kawan, sila berhati-hati orang-orang yang menawarkan pinjaman jika anda tidak tahu mereka secara fizikal. Saya telah ditipu sekali oleh mereka. jika seseorang meminta anda untuk membayar terlebih dahulu walaupun anda layak untuk pinjaman, ia adalah penipuan. sila abaikan dia jika anda tidak boleh mengesahkan kesahihan syarikat yang menawarkan pinjaman. Membayar fi bagi pemprosesan pinjaman antarabangsa tidak salah atau buruk terutama apabila anda tidak mempunyai cagaran. Tetapi kerana begitu ramai orang menggunakannya untuk menipu, itulah sebabnya orang berfikir ia adalah salah. Tetapi ia adalah satu risiko apabila anda tidak tahu kredit syarikat sendiri atau jika anda tidak mempunyai seseorang yang tahu syarikat itu dengan baik. Satu-satunya syarikat saya boleh mempercayai mana saya mendapat pinjaman saya adalah amanah modal syarikat pinjaman usaha yang berpangkalan di Itali. mertua saya yang tinggal di Itali, mengarahkan saya kepada mereka dan membantu saya untuk memproses pinjaman di sana dan beliau telah dipindahkan ke akaun saya di Indonesia dalam masa beberapa hari. e-mel syarikat (venturecapitaltrust@hotmail.com) Jika anda memerlukan pinjaman segera, anda boleh menghantar e-mel kepada mereka.

    BalasPadam
  9. assalamualaikum wbt.. saya nk kongsikan Petua utk menghilangkan resdung yg lebih berkesan,cepat dan paling efektif adalah dengan hnya menggunakan minyak petrol ron 95 dan sebatang lilin.. ambil dalam 10ml minyak petrol ron 95 dan masukkan kedalam lubang hidung.. tunggu sehingga 15 saat.. kemudian dekatkan muka pd sebatang lilin yg sedang menyala.. cubalah cara ini terbukti sgt2 berkesan.. anda akn lihat ulat2 resdung keluar dari hidung anda.. selepas itu anda akn mrasa nikmat kelegaan dari masalah resdung yg kronik hnya dlm beberapa saatje anda akn sembuh dr pnyakit resdung yg membebani khidupan anda..hnya skali je anda perlu utk membuat rawatan dan sgt2 pantas dan sepantas kilat serta menjimat masa, waktu,tenaga dan usaha anda bg merawat penyakit resdung yg merungsinkan serta membebankan hidup anda...

    BalasPadam
  10. assalamualaikum wbt.. saya nk kongsikan Petua utk menghilangkan resdung yg lebih berkesan,cepat dan paling efektif adalah dengan hnya menggunakan minyak petrol ron 95 dan sebatang lilin.. ambil dalam 10ml minyak petrol ron 95 dan masukkan kedalam lubang hidung.. tunggu sehingga 15 saat.. kemudian dekatkan muka pd sebatang lilin yg sedang menyala.. cubalah cara ini terbukti sgt2 berkesan.. anda akn lihat ulat2 resdung keluar dari hidung anda.. selepas itu anda akn mrasa nikmat kelegaan dari masalah resdung yg kronik hnya dlm beberapa saatje anda akn sembuh dr pnyakit resdung yg membebani khidupan anda..hnya skali je anda perlu utk membuat rawatan dan sgt2 pantas dan sepantas kilat serta menjimat masa, waktu,tenaga dan usaha anda bg merawat penyakit resdung yg merungsinkan serta membebankan hidup anda...

    BalasPadam
  11. masalah resdung ini adakah bahaya

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Daftar Tambah Visitors

Free advertising

Entri Mereka Juga Menarik

Geng Baik