IKLAN

Sabtu, 24 Disember 2011

Nama-Nama Yang Sering Diganggu Jin





P/s: Ustaz Sharhan cuma menyampaikan nasihat atas pengalaman...ustaz Sharhan ada nyatakan nama-nama sedemikian memang ada maksud yang indah...cuma dalam perubatan, nama-nama tu juga antara nama-nama jin...jadi jangan kita melenting...Ustaz tak kata pun nama tu ada maksud buruk atau membawa sial...harap kita semua faham tu..WallahuA'lam.

Lagi tentang Jin di bawah klik yang mana Sahabat suka..



10 ulasan:

  1. hairan ya kenapa nama - nama orang kafir laknat makan babi minum arak tak pula diganggu syaitonnn kan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sbbnya, buang masa aje kalau jin/syaitan ganggu orang kafir.. Sbbnya tak ada apa jin/syaitan nak sesatkan orang dah sesat. Ingatlah, semakin dekat diri kita kepada Allah, semakin kuatlah jin/syaitan cuba menyesatkan kita. Sebab itulah kes histeria biasanya banyak berlaku di sekolah2 agama..

      Padam
    2. jawapan yg mantap.....

      Padam
    3. Siapa kata orang bukan Islam tidak diganggu? Sama saja. Kes histeria kerana semangat yang lemah bukan sebab ia nya kerana sekolah agama. Kanak2 dan remaja selalunya bersemangat lemah.Lemah dari segi nutrisi pemakanan, fizikal dan semangat hati. Ada diantara murid2 yang kena histeria langsung tidak histeria seperti saya dulu2. Bukan sekali malah berkali saya dengan beberapa rakan lain terpaksa menjaga dan pergi memanggil ustaz di asrama untuk menolong. Ada sebab diantara kami tidak kena. Setelah dewasa, saya dapat jawapannya.

      Padam
  2. sebab x d ggu syaitan, sbb diorg pon dah macam syaitan.. hehehe..

    BalasPadam
  3. ustaz sharhan ni, ada ilmu...kalau x banyak pun, tapi AMALAN/research dia tu kuat...banyak....nk compare dia dengan pendapat2 ustaz yang hanya tinggi pada ILMUnya, bagi saya x wajar.... setengah ustaz ILMU saja tinggi, mengaji sana sini ijzah berjela2, pangkat duniawi itu ini, tapi AMAL/research tu kurang.....ustaz2 pun banyak smart on the text book!!!!! ustaz sharhan bagi saya banyak selesai n banyak berjumpa case2 misteri...so bila nak jugde, bagilah judge y berpada2..jangan keterlaluan!!!

    BalasPadam
  4. Ustaz Sharhan ni specialist bidang perubatan islam.. ustaz lain, lainlah bidangnya. Tak boleh disamakan.
    Ustaz Sharhan cuma bagi pandangan. Terpulang lah kepada kita nak setuju atau tidak, itu hak masing2. Cuma kalau dah terkena nanti.. kenalah kerja lebih sikit nak ulang alik pusat perubatan islam, ye tak? Tak kena gangguan jin.. Tak apa lah... Alhamdulillah. Tapi kalau ditakdirkan terkena gangguan jin.. baru tahu nanti betapa susahnya nak berubat..

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. Jin atau makhluk halus tidak memilih nama, mereka pilih orang. Nama hanya kebetulan. Aura adalah lapisan luaran kita terbentuk dari magnetic field manusia. Ketebalan dan kekuatan nya ada lah pertahanan dari gangguan makhluk halus. Orang yg lemah semangat, penakut, sentiasa susah hati dan kurang makan makanan berzat akan mudah di ganggu terutamanya jika mereka berada ditempat yang ada makhluk jahat..namun begitu tidak semua makhluk alam lain berminat utk mengganggu manusia.. Peminum arak juga sentiasa diganggu cuma mereka tidak sedar bila setiap kali mereka mabuk, ada lah makhluk lain masuk kedalam diri mereka menumpang sementara.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Daftar Tambah Visitors

Free advertising

Entri Mereka Juga Menarik

Geng Baik