IKLAN

Jumaat, 16 Disember 2011

Rahsia Pembunuh Ekonomi Dunia- Jangan tunggu Buku Ini Dibakar !



SINOPSIS
Mereka dapat menghancurkan kebahagiaan dan segala-galanya yang anda miliki. Bacaan wajib untuk sesiapa yang prihatin kepada diri sendiri, anak-anak, dan keluarga mereka. Anda mampu menghalangnya.
Economic Hit Man atau Penyangak Ekonomi adalah golongan profesional yang dibayar gaji lumayan bagi menipu dan menjatuhkan ekonomi sesebuah negara.
Mereka datang membawa duit dan dengan baik hatinya memberi pinjam kepada kita. Sebaik sahaja kita menerima duit itu, jadilah kita sebagai hamba abdinya. Segala-galanya dikawal oleh mereka. Dan kini, salah seorang daripada mereka mendedahkan konspirasi ini di dalam buku yang sedang dipegang oleh anda.
Banyak negara sudah ditipu hampir bertrilion-trilion ringgit dan kini menjadi boneka yang dikawal sepenuhnya oleh Amerika. Senjata para penyangak ekonomi ini adalah laporan kewangan palsu, manipulasi pilihan raya, ugutan, habuan seks, malah hingga ke peringkat sanggup membunuh.
Mereka meyakinkan negara-negara yang strategik dan ada kepentingan kepada Amerika supaya menerima pinjaman bagi membangunkan projek-projek negara. Mereka memastikan projek-projek mega yang mewah semuanya diberi kontrak kepada Amerika.
Pengakuan berani seorang penyangak ekonomi yang mendedahkan rancangan Amerika menguasai ekonomi dunia secara terperinci.
Membongkar rahsia bagaimana Amerika berubah daripada negara yang dihormati menjadi sebuah empayar yang digeruni.
Buku bestseller yang penuh kontroversi.
Aku dah beli, memang menarik dan meransang minda.Inilah satu buku yang ramai orang Melayu dan rakyat Malaysia kena beli dan baca. Jangan kita percaya sangat dengan wayang yang orang luar buat, jangan cepat sangat kagum dengan puak-puak ini.Buku  ini bagus di baca untuk pengkagum-pengkagum Amerika...Tak salah kita membaca tulisan dan cerita dari seorang yang sudah mengaku kesalahan dan 'bertaubat' dari apa yang telah dilakukannya dahulu ..semoga kita dapat sesuatu darinya..yang baik jadikan tauladan yang buruk jadikan sempadan..Wassalam.

Penulis-John Perkins


BAHAGIAN I: 1963 – 1971
1 Kelahiran Seorang Penyangak Ekonomi Antarabangsa - 24
2 ‘Terikat Sepanjang Hayat’ - 38
3 Indonesia: Pengajaran untuk EHM - 49
4 Menyelamatkan Negara Daripada Komunisme - 54
5 Menjual Hati dan Jiwa Saya - 60
BAHAGIAN II: 1971 – 1975
Peranan Saya Sebagai Penyoal - 68
7 Peradaban Diuji - 74
8 Jesus Yang Berbeza - 80
9 Peluang Sekali Seumur Hidup - 86
10 Presiden Panama dan Hero - 95
11 Lanun di Zon Terusan - 102
12 Kisah Askar dan Pelacur - 106
13 Berbual-Bual Dengan Jeneral 112
14 Memasuki Tempoh Baru dan Kejam Dalam Sejarah Ekonomi Dunia - 120
15 Pengubahan Wang Haram Arab Saudi - 126
16 Melayan Kerenah Putera W. dan Membiayai Osama bin Laden - 144
BAHAGIAN III: 1975 - 1981
17 Rundingan Terusan dan Graham Greene - 151
18 Raja Segala Raja, Iran - 161
19 Pengakuan Mangsa Dera - 168
20 Kejatuhan Seorang Raja - 173
21 Colombia: Batu Gerbang Amerika Latin - 177
22 Republik Amerika Melawan Empayar Global - 183
23 Butir-Butir Peribadi yang Mengelirukan - 192
24 Presiden Ecuador memerangi Syarikat-Syarikat Minyak - 208
25 Saya Menarik Diri - 214
BAHAGIAN III: 1981 – Sekarang
26 Kematian Presiden Ecuador - 221
27 Panama: Kematian Omar Torrijos - 227
28 Syarikat Tenaga Saya, Enron dan George W. Bush - 232
29 Saya Ambil Rasuah - 239
30 Amerika Syarikat Menceroboh Panama - 247
31 EHM-EHM Gagal di Iraq - 259
32 Kesan Tragedi 11 September Ke Atas Saya - 269
33 Venezuela: Diselamatkan Oleh Saddam - 279
34 Ecuador Dilawati Semula - 288
35 Mengupas Aising Kek - 299

Untuk membeli Sila Klik Disini



1 ulasan:

  1. Assalamualaikum salam sejahtera warga group📢
    💐 Sy nk mintak tolong viralkan berita baik ni ye📢😉

    1) Ni berkenaan kisah hidup pesakit lutut kronik dan masalah saraf sendi2 dan juga kisah hidup pesakit kanser stage 1 sampai stage 4, pesakit asma kronik dan juga produk yg berpatutan harga nya tapi kesannya setanding ubat harga mahal ribuan ringgit.

    2)Dah ramai yg sembuh dengan penawar herba beliau. Kanser yg sudah merebak ke organ-organ lain pun boleh diubati insya Allah.☺👍🏻

    3)Pengamal perubatan herba ni dah banyak pengalaman berdepan dengan pesakit2 kanser,sakit saraf,sakit lutut dan asma. Ramai yg dh pulih.

    4)Mcm2 kanser blh rawat termasuk leukimia,paru2,limfoma dll.


    5) Puan Rasmani Binti Md Noh psakit lutut kronik yg terpaksa jalan mengesot esot atas lantai dan klau cuba berjalan secara berdiri boleh dengar lutut berbunyi bunyi tulang yg sangat sakit. Hendak masak terpaksa gunakan kerusi sebab xmampu berdiri lama2 dan lepas 6 hari minum dah mampu berjalan lancar dan saraf kaki dah tak tegang dah. Mampu masak berdiri semula. Kesan sangat cepat baru 6 hari minum.

    Sy share melalui pengalaman sy sendiri yg mengikuti perkembangan pejuang2 kanser ni....sy sendiri pun guna produk die (jus herba) dah 5tahun setia walaupun sembuh terus juga minum sebagai supplement.

    Jadi skg ni sy rsa perlu share berita ni buat semua supaya masih ade harapan bg mereka yg tercari2 penawar kanser yg tepat .💪🏼

    ▪Adik Luqman -kanser GIST-Anoerectal Tumor
    Skg sudah sembuh dari kanser.
    ..........................................................................
    ▪️Pn. Hayati Abd Hamid- Pensyarah Kanan UITM, kanser payudara stage 4.
    Skg dh sembuh dn shat walau pon pernah diberitahu oleh doktor yang beliau hanya mampu bertahan 1 tahun saja untuk hidup. Beliau setia dengan jus herba ini selama lebih 6tahun.
    Beliau mengarang sebuah naskah/buku yg mengisahkn pengalaman beliau sepanjang perjuangannya melawan kanser dengan mengambil jus herba ini sebagai salah satu rawatan alternatif (nk buku nti blh order)
    Terkini (2020): Beliau pernah ditemuramah dlm rancangan Selamat Pagi Malaysia di Tv1 menceritakan tentang perjuangan beliau menempuh kanser dari tahap 4 hinggalah sembuh.
    ………………………………………………………………………....
    ▪Adik Izzat b.muhd Ariffin ,kanser Burkit Lymphoma stage 4 sekarang dh sembuh
    Guru nya memberitahu beliau x pernah nampak seperti pengidap kanser tahap 4, kerana sentiasa nampak cergas dengan pengambilan jus yang memberi tenaga dan merawat.Beliau mengambil jus herba ini dr kanser tahap 4 sehingga sembuh.
    ..........................................................................
    ▪Puan Musriharni pesakit asma kronik sejak kecil yang terpaksa menggunakan healer setiap hari. Beliau juga pesakit gastrik kronik(GERDyang menyebabkan berangin satu badan sehingga terasa ke pinggang. Perut membuncit dan mengeras kerana terlampau banyak angin sampai sesak nafas dan anxiety akibat nya menggigil dan seram sejuk.
    Sekarang kesihatan Alhamdulilah semakin baik, gastrik dan anxiety dah takde dan asma pun tak perlu guna healer lagi. Paru2 dah elok semula.
    ..........................................................................
    ▪Puan Rohana Binti Ismail seorang yang cergas dan aktif dalam mendaki gunung termasuk gunung Kinabalu dan lain2 gunung di Malaysia tapi sejak sakit bengkak lutut, segala aktiviti lasak terpaksa dilupakan sehingga nk turun tangga di ofis pun terpaksa turun bagaikan ketam turun tangga sebab lutut bengkak. Setelah minum jus ini, dalam masa 1 minggu saja kaki beliau dah sembuh semula. Bengkak dah surut dan dlm msa 2 mingu saja mampu berjoging kembali, naik bukit dlm 8km jauh nya dah tak sakit2 dah lutut.
    ..........................................................................
    Call order wasap@call- En mohd zuhairi- 0174687570

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Daftar Tambah Visitors

Free advertising

Entri Mereka Juga Menarik

Geng Baik