IKLAN

Khamis, 29 Disember 2011

Ustaz Azhar Idrus Kena Maki Oleh Minah Nih!!

Ini lah perempuan yang tak tahu adab.Nak kata bodoh memang dia bodoh.Dah la bodoh jahil pulak...


Anak sapa la yang kurang ajaq sangat nih!Biadab sungguh dia nih!ni mesti budak-budak bohsia nih yang dok berkepit ngan jantan dijalanan nih.Kaunseling sikit sama budak pompuan nih!!/ SiasahKini
P/s: Budak perempuan tu tak reti berkias-kias...kembalikan bahasa melayu ditempatnya..inilah dikatakan budak yang tak reti bahasa..
 

1 ulasan:

  1. Kurang ajarnye budak ni... Patutnye kalau tau perangai cam ni baik dibuang je ms kecik dulu... Pendek la akal ko dik.... Pendek lagi ilmu ko..... Tu la...org g skolah, ko ponteng melepak ngn jantan2 mat rempit... Patut pun skolah x habis... ��

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Daftar Tambah Visitors

Free advertising

Entri Mereka Juga Menarik

Geng Baik