IKLAN

Ahad, 25 Disember 2011

Lawak Ahad, Louis Armstrong - Berus Gigi..



Louis Armstrong - Berus Gigi 

Aku nak beli berus gigi,
ade yang biru, purple ade, 
ade-ade dimana saje,
boleh la beli berus gigi....

Hari ni saya perlu...,
hilangkan kuman,
bakteria-baktera digigi,
syoknye pada hari ini,
haih saya dah malas nak cakap,
bolehlah beli berus gigi...

Ingat kamu semua, 
semua gigi saya ini,
ada 20 bijik,
tambah 44,
I see friend,
yang takde gigi,
gigi yang bushuk,
di sini, saya menyanyi,
khas for you,

hari ini memang sesuai,
I buat sup telur, (tibe2)
lirik dah berterabur,
amboih...

Farady ni macam-macam...
buat lawak untuk semua....
gigi, gigi, gigi saya...
comel gile, gile...

Boleh belanja berus gigi?...

Kredit :sajanakcerita

P/s: Adik-adik kalau nak gigi macam atok rajin-rajinlah berus gigi oh..yeah.. haha



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Daftar Tambah Visitors

Free advertising

Entri Mereka Juga Menarik

Geng Baik