IKLAN

Isnin, 12 Disember 2011

Dimanakah Letak Masjidil Aqsa Yang Sebenarnya

Assalam.Dalam artikel yang lepas yang bertajuk : Benarkah Batu Terapung Di masjidil Aqsa Itu Wujud ?
Ada seorang Tanpa nama menulis sesuatu yang membuat saya tersedar akan gambar yang salah diletakkan di dalam aktikel itu... 


Tanpa Nama berkata...Foto masjid berkubah warna emas itu bukan Masjid Al-Aqsa. Itu adalah Dome of the Rock. Harap betulkan. Yahudi telah memesongkan umat Islam dari mengenali Masjid Al-Aqsa yang sebenar.

adanaberkat berkata...Kepada tanpa nama-berilah jawapannya kalau salah.. dimana masjidil aqsa sebenarnya, tuan boleh beri maklumat selanjutnya kepada saya terima kasih...

Setelah membuat penelitian inilah yang saya dapat dan gambar yang salah itu sudah saya betulkan..Terima kasih kepada Tuan yang Tanpa nama itu..jika tiada orang yang tegur ...sampai bila-bila pun kita rasa betul dengan tipu daya oleh puak yahudi Zionis itu.


 Cerita Masjidil Aqsa Dan Masjid Qubbatus Shakhrah (As-Shakhra)

Wassalam.

1 ulasan:

  1. Cara yang terbaik untuk menyedarkan umat Islam adalah dengan menyebarkan pengetahuan yang keliru bahawa yang dimaksudkan Masjidil Aqsa adalah Masjid Qubbatus Shakhrah (masjid berkubah warna keemasan).

    admin- saya musykil dgn ayat ini- sepatutnya ayat ini adalah (Masjidil Aqsa adalah BUKAN Qubbatus Shakhrah)

    Tarmizee

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Daftar Tambah Visitors

Free advertising

Entri Mereka Juga Menarik

Geng Baik