IKLAN

Isnin, 8 Ogos 2011

Akhirnya Wajah Hajjah Sitt Al-Wuzara Terbongkar Jua !!


Siapa tak kenal nama Makcik hajjah  Sitt ni... kalau pengguna Facebook yang beragama Islam pasti tahu siapa si nama di atas tu. Kenal di sini maksudnya mengetahui isu yang telah dibangkitkan oleh wanita ini. Aku tidaklah terlalu mengikuti, tetapi aku pernah juga menjenguk dan membaca entri mengenai wanita ini yang pada dasarnya menghina sensitiviti umat Islam di Malaysia yang kita cintai ini.

Berkalung tahniah kepada GaySec diatas kerja-kerja kalian mendedahkan siapa sebenarnya wanita ini dalam #OpsRamadhan yang telah dijalankan oleh kalian.Semoga mendapat ganjaran yang mulia disisiNya. Blog wanita ini juga dah tak boleh diakses - kerana mungkin ingin menutup jejaknya.GaySec adalah sebuah entiti yang berada dilaman maya untuk mempertingkatkan keselamatan laman web di Malaysia.


Siapakah Hajjah Sitt Al-Wazura ini?

Inilah profil hajjah ni. hajjah ker..peh 
Nama sebenar: Nor Arlene Tan Binti Khalid
Umur: 26 tahun
Jantina: Perempuan
Tarikh lahir: 26 Jun 1985
No. kad pengenalan: 850626-14-6572
Tempat: Sri Gombak, Selangor
Bangsa: Melayu+Cina (kacukan)
-----

Twitter peribadi: @ArleneTan
Laman blog peribadi: Purplepearl.wordpress.com
Facebook peribadi: Arlene Tan
-----
Nama Skrin: Hajjah Sitt Al-Wuzara
Twitter: @sitt_alwuzura3
Laman blog hina Islam: makcikhajjahsittalwuzara1001.wordpress.com

Dan sebagai tambahan budak  ini masih belum berpunya agak nyelah kot hahaha ..kalau nak tahu tweet le dengan dia..nak jadikan calon kekasih gelita boleh  kot.. minta simpang...kalau korang  tak kuat akidah dan silap langkah mahu jadi  Athiest pulak macam dia tu.Minta dijauhkan.


Wajah Wanita Dipercayai 'Hajjah Sitt Al-Wazura' (Dalam Bulatan). Gambar: AndyHowt
Apabila si makcik ni online, dia akan guna proxy agar tidak mendedahkan ip address yang sebenar, dan terdapat satu gambar beliau bersama-sama dengan Marina Mahathir yang kita tau dia ni Sister In islam Mungkin dia ni juga anggota SIS(Sister In Islam).

Mak cik ini dikatakan aktif dalam :-
Malaysian Apostate FB Group
Malaysian Athiest, Freethinker, Agnostic
Friendlyatheist.com

Dibawah adalah daftar pemilih hajjah sesat ni..anggak-anggaknya dia pangkah siapa ya..ahak!


credit : che-armad.blogspot

Salah satu tweet beliau yang menghina Nabi Muhammad SAW

Bila  pertama kali aku lawat  blog@ tweet nya beberapa bulan lalu aku beristifar dan mengucap panjang bila tengok gambar pompuan seiras Ladygaga tu yang berpakaian separuh bogel  duduk atas Kaabah yang mulia tu.. sungguh keji .. Bengang ,Geram dan yang takleh aku cerita disini..Kata Makcik Hajjah.. konon! ..Siap menghina Nabi Muhammad S.A.W lagi..Ini Bukan Hajjah Sitt tapi Shitt..! maaf aku emo sikit, benda -benda yang menghina Nabi ni memang aku benggang gila!
 

Di bawah ini adalah petikan daripada blog MakCik Hajjah Sitt alwuzara:KS




 Kataku: Semperna Ramadhan yang Mulia ni.ada baiknya  Cik Nor Arlene Tan Binti Khalid kembali merenung diri sendiri mintalah keampunan dari Allah yang Esa.Pintu taubat masih terbuka seluas-luas..seluas langit dan bumi.Selagi kamu  masih hidup selagi tulah masih ada peluang..takkan nak tunggu nyawa disentap baru nak bertaubat..Wallahua'lam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Daftar Tambah Visitors

Free advertising

Entri Mereka Juga Menarik

Geng Baik