IKLAN

Rabu, 24 Ogos 2011

Keluarga Lima Orang Tinggal Didalam Kereta Ini




Sepasang suami isteri ditahan pihak polis di FLORIDA dan 3 orang anak mereka kini dibawah jagaaan jabatan kebajikan masyarakat kerana dijumpai tinggal dakan keadaan sadis didalam kereta. Justin Hamilton (31) dan Kristin Harris (26) ditahan pihak polis atas kesalahan kelalaian menjaga anak. Ketika ditahan kereta milik mereka dipenuhi sampah sarap, baju kotor, kotak susu yang sudah masam, botol arak dan tulang ayam. Turut ditemui ialah dadah tanpa perskripsi. Kedua-dua orang pasangan ini mempunyai beberapa rekod jenayah mencuri dan pemilikan dadah sebelum ini.


Tetapi yang membuatkan cerita ini sadis ialah 3 orang anak mereka yang turut ditemui dalam timbunan sampah kereta ini. Justin dan Kristin serta anak mereka yang berumur diantara
1-7 tahun dipercayai sudah tinggal didalam kereta ini selama 3 hari. Ketika soal siasat polis Justin berkata mereka mula tinggal didalam kereta ini kerana dihalau saudara mara selepas berlaku perbalahan. Kerana kesempitan wang mereka terpaksa tinggal didalam kereta yang ditempatkan disebuah Walmart. Polis menyerbu kereta ini selepas mendapat aduan orang awam. Kerana terlalu lama tinggal didalam kereta ini ketika musim panas, anak perempuan mereka yang berumur 7 tahun mengalami sunburn hingga mendapat second defgre burn.


 

 Sumber : Blogserius
 
P/s: Inilah bahananya ketagihan dadah dan arak kesian anak-anak mereka ya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Daftar Tambah Visitors

Free advertising

Entri Mereka Juga Menarik

Geng Baik