IKLAN

Rabu, 5 Oktober 2011

Kanser, Rawatan Dan Penyelesaian Dengan Vitamin B17

Antara Kesan-kesannya:

"Sakit, sakit amat-amat terasa bila ubat dititiskan dan alirannya menjalar ke kelenjar-kelenjar. Rambut menjadi gugur, kuku menjadi hitam dan badan senantiasa panas dan letih.Tambahan pula belakang sentiasa sakit kerana sel-sel kanser telah menular ketisu-tisu tulang. Beginilah kesannya akibat dikemoterapi.




Kekadang,berminggu-minggu dikatil hospital,sampai punggung kecut dan mengecil. Emosi sudah tak terkira menahan boring, lamanya terlantar.Orang pun dah jemu melawat.Ubat-ubat yang bermacam-macam warna umpama memakan kekacang yang banyak dijual di pasar raya. Alih-alih doktor kata "Penyakit makcik ni dah tahap 4, tapi makcik tetap kena makan ubat ni, buat prosedur itu dan ini. Bagaimana perasaan anda? Bagaimana kesudahannya?




Walaupun didiagnos dengan KANSER, bukanlah penghujung untuk kehidupan anda. Kami ada alternatif untuk rawatan dan penyelesaian penyakit ini:


1) Kanser Payudara



2) Kanser mulut




3) Kanser Servik




4) Kanser colon



5) leukimia


Rawatan kami tidak semahal rawatan di hospital swasta, tidak perlu berbelanja beribu-ribu ringgit,malahan beratus ribu ringgit untuk keluar negeri. Harga serendah RM50 untuk satu sesi (5-15 minit) akan terus mengurangkan sakit, malahan ada yang rasa hilang terus sakit/denyutan sakit (tanpa diberi ubat penahan sakit). Ada yang kami jumpa buah pinggangnya telah bocor kerana terlalu kerap mengambil ubat penahan sakit.

BENTUK RAWATAN:

Rawatan kami adalah tanpa sentuhan dan urutan. Hanya transmisi zikir dan doa dari sumber energi kepada sakit kemudian autotherapy kemampuan tubuh untuk pulih akan dirangsang dengan sendiri (izin Allah).

  Mungkin istilah kebanyakkan orang cara ini diklasifikasikan sebagai kebatinan (bukan perubatan zahiriah).Tetapi bagi kami ianya adalah gelombang energi zikir daripada perawat yang diqosad (doa kepada Allah) supaya sakit itu pergi. Kerana sakit itu juga adalah makhluk ciptaannya.Samada sakit itu ujian dariNya atau bala darinya, apa apa pun kita diperintahkan supaya beribadah dalam bentuk mencari perubatan yang sesuai.

 Setelah selesai sesi rawatan (disyorkan 3 hingga 7 kali sesi) bergantung tahap keseriusan, kami akan mengesyorkan produk B17 yang mana terbukti berkesan secara zahiriah merawat kanser KRONIK seperti leukimia, kanser payu dara, kanser servik, kanser otak, kanser hati, kanser tulang, kanser lympoma, kanser uterus, kanser perut, kanser ovari,  kanser kolon, kanser paru-paru, usus ,kulit dan lain-lain.

Di pusat rawatan kami, anda kan diberikan tip-tip yang berharga untuk kelangsungan hidup anda :

 1) pemakanan khas untuk dimakan pesakit kanser
 2) pemakanan yang perlu dihindar bagi memepercepatkan kesembuhan

 Kami juga akan memberikan zikir ringkas dan mudah untuk kekuatan rohani dalam proses penyembuhan tersebut.
 Kami yakin dengan Allah terhadap usaha kami ini dan anda sama-samalah yakin dengan DIA yang maha penyembuh dan maha berkuasa.


                                        Vitamin B17

PRODUK DAN KHASIAT:

APRICOT SEED


Kaum Hunza yang tinggal di pergunungan Himalaya sebagai kaum yang berumur panjang, amat menghargai buah ini kerana kebaikan yang diberikan olehnya terhadap kesihatan mereka semenjak 1500 tahun dulu. Apricot juga terkenal sebagai makanan kesihatan oleh pengamal perubatan Greek sementara orang Rom pula mendedikasikan buah ini kepada Venus, dewi cinta mereka.

Apricot telah diperkenalkan di eropah semasa zaman Alexander The Great. Apricot termasuk dalam kelas subasid. Asid ini boleh didapati ketika buah ini masih belum masak sepenuhnya. Keasidannya akan semakin berkurangan manakala kandungan gula nya akan semakin meningkat semasa buah ini dalam proses masak. 

Apricot merupakan buah yang berbiji dan mengandungi pelbagai khasiat. Buah, biji, minyak dan bunga dari buah aprikot telah digunakan di dalam bidang perubatan sejak berkurun lamanya. Kajian saintifik dan ujian klinikal yang dilaksanakan, biji Buah Apricot mengandungi Amigdalin atau Vitamin B17 mampu merawat dan memulih masalah sistem metabolik dan menstabilkan sistem tubuh badan yang berfungsi secara tidak normal.

Antara khasiat B17 Apricot Seed :

Mencegah dan merawat pelbagai jenis penyakit kanser seperti; Leukimia, kanser payudara, kanser Serviks, Kanser Otak, Kanser Hati, Kanser Tulang, Kanser Lympoma, Kanser Uterus, Kanser Perut, Kanser Prostat, Kanser Ovari, Kanser Colon, kanser Paru-paru, Kanser Usus, Kanser kulit dan lainlain
lagi.
·  Mampu merawat penyakit kronik yang lain seperti penyakit Kencing
Manis, Jantung, Darah Tinggi, Gout, Parkinson & Asma.
·  Mengurangkan berat badan, tekanan darah tinggi & Kolestrol dalam
darah dan anti penuaan.
Di China ubat yang digelar Apricot Gold diperbuat daripada biji pokok yang ditanam di kawasan tertentu. Ubat ini dikatakan dapat memanjangkan umur. Apricot bagus untuk amenia kerana ia mengandungi zat besi yang tinggi.Walaupun kandungan kuprum dalam buah adalah sedikit namun mineral itu dapat menjadikan besi tersebut dimanfaatkan oleh tubuh....masih banyak lagi khasiat dari buah aprikot...

·  Meningkatkan kesihatan mental dan memori.

·  Mangimbangi kandungan gula dalam darah.

·  Membersihkan arteri

·  Mengurangkan masalah sakit sendi

·  Membantu masalah buasir

·  Berfungsi sebagai tonic dan antioksidan yang dapat menyingkirkan
   toksin dalam badan.

·  Membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka.

·  Menyelesaikan masalah haid tidak teratur dan keputihan

·  Mampu merawat masalah kulit seperti terdedah kepada sinaran Uv,
   gatal-gatal & alahan.

·  Menyelesaikan masalah jerawat dan resdung

·  Menghaluskan kulit.

·  Meningkatkan libido seks untuk wanita.

AMIGDALIN


Merupakan sebuah enzim yang di perolehi dari biji buah Apricot, yang mempunyai khasiat untuk mencegah dan membunuh sel kanser. Sebuah makanan tambahan yang di gunakan oleh beberapa hospital di dunia untuk membantu penyembuhan penyakit kanser.

Hasil Kajian menunjukan bahawa:
B17 Amigdalin berjaya berhentikan metastasis (penyebaran kanser) pada tikus.
B17 berjaya meningkatkan tahap kesihatan mereka secara umum.
B17 berjaya menghalang pertumbuhan tumor kecil.
B17 berjaya menghilangkan rasa sakit 70% pengidap kanser.
B17 bertindak sebagai agen pencegahan kanser 100%.
B17 Menambahkan selera makan.

BROMOLIN



1. Bromelain adalah satu enzim iaitu dikeluarkan daripada batang dan buah nanas. Ia adalah digunakan bagi membantu mengurangkan keradangan dalam badan.

2. Mempercepatkan penyembuhan luka-luka kanser dan lebam-lebam, dan membantu dalam penghadaman proteinprotein yang melindungi sel kanser.

3. Kajian menunjukan berfaedah dalam membantu untuk melawan penyakit kardiovaskular dan kanser.

4. Terdapat bukti yang kukuh bahawa pengambilan 1,200 hingga 1,800 miligram bromelain satu hari boleh membantu menenangkan kembali kesakitan akibat keradangan dan kanser dalam yang yang sengsara dengan artritis reumatoid.

5. Apabila digabungkan dengan antibiotik, bromelain boleh juga membantu mengurangkan keradangan yang menemani sinusitis. Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa bromelain adalah baik untuk penurunan bengkak payu dara dan meningkatkan khadar pernafasan.

6. Bromelain menyekat pengagregatan (berkumpul) platelets, dan ia sangat membantu mencegah penyakit
jantung disebabkan oleh pembentukan plak yang akan membawa kepada serangan jantung.

7. Sangat berkesan dalam merawat angina dan Chronic Obstructive Pulmonary Disease (COPD),

8.Bromelain dapat meningkatkan penyerapan beberapa dadah, termasuk antibiotik, ubat-ubat kemoterapi, dan tekanan darah tinggi.

9.Bromelain boleh membantu rawatan-rawatan kanser menjadi lebih berjaya.

8. Bromelain boleh meningkatkan kesan-kesan ubatubatan lain juga, Seperti warfarin (Coumadin); anti Motrin, Advil, naproksen, dan aspirin.

10. Bromelain boleh membantu yang menderita sindrom prahaid (PMS) oleh halangan prostaglandin hormonhormon yang punca kejang prahaid.

11. Melancarkan perjalanan darah haid agar mengalir dengan lebih baik dan lancar.




3 ulasan:

  1. Bagus makan B17 nih.. tapi permulaan memang akan berbau
    badan yang pelik..

    Aku kunyah sebiji pun dah kebas.. hik3..

    BalasPadam
  2. salam semua… sebenarnya punca utama semua jenis kanser adalah kekurangan Vitamin B17/Amygdalin… boleh buat search di google pasal ubat B17 nie adalah penawar/ubat kepada semua jenis kanser tak kira tahap brape pun.. B17 nie tggi dalam biji aprikot, biji buah2an berry mcm acai berry, burberry, anggur, epal, kacang hijau, ubi kayu, daun sireh, daun belalai gajah, keladi tikus… tu sbb org2 tua dulu kadar kanser sgt kurang sbb mereka mengamalkan makan ubi kayu, daun sireh, ulam2an, keladi.. kita skrg mmg xmakan atau kurang makan bnda2 mcm ni, tu yg kanser terlalu tggi dlm zaman kita… sesiapa yg ingin mendapatkan ubat kanser iaitu B17 + Bromilin + Graviola… boleh hubungi saya 019-9362993, atau emel di hubby_sr@yahoo.com atau join group facebook ‘PENAWAR/UBAT KANSER’.. sesuai utk merawat semua jenis kanser tak kira tahap brape… InsyaAllah boleh sembuh sepenuhnya dlm masa 2-3 bulan sekiranya mengikut tatacara yg betul….

    BalasPadam
  3. Pesakit kolon kanser tahap 4.
    Dh buat 2 kali pmbedahan (1. Buang tumor 2. Buat stoma) dlm jarak hanya bbrp hari.

    Slps 3 hari lps pmbedahan stoma, trus consume "B17". Sad thing, "ubat" ni mgalir keluar dekat luka pbedahan. Unfortunately, health decreasing n getting even worsen. Ur advice procedure of 18-21 days pun xsmpi.

    Why certified doctor never had this B17 product klu its proven as GOOD as u said?

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Daftar Tambah Visitors

Free advertising

Entri Mereka Juga Menarik

Geng Baik