IKLAN

Rabu, 5 Oktober 2011

Gambar dan Video Bayi yang Di Campak Dari Tingkat 2, Di Temui Di Dalam Longkang


image

Apa salah sekujur tubuh kecil ini? betapa kejam manusia sampai sanggup buat perkara terkutuk dan keji macam ni. tak terbayang dalam fikiran waras kita untuk benda macam ni akan jadi. Ini binatang bukan manusia. Binatang pun takkan buat anak macam ni. Astaghfirullah.


GOMBAK: Kesan titisan darah ditemui di atas lantai yang dijejaki polis berjaya menemui wanita dipercayai bertanggungjawab mencampakkan bayi perempuannya yang masih bertali pusat dari tingkat dua sebuah flat di Taman Selayang Segar 2, Selayang Baru, di sini, semalam.
Ini berikutan laporan penemuan bayi cukup sifat baru dilahirkan itu dalam keadaan tertiarap dalam longkang.
Dalam kejadian jam 7.46 pagi itu, sepasukan anggota polis yang menerima maklumat penduduk mengenai penemuan mayat bayi itu bergegas ke tempat kejadian untuk menjalankan siasatan sebelum berjaya mengesan wanita terbabit yang sedang bersiap untuk ke tempat kerja di sebuah restoran di Bandar Baru Selayang.

Pada mulanya, remaja berusia 19 tahun yang belum berkahwin itu dikatakan enggan mengaku melakukan perbuatan itu, namun polis yang curiga dengan jawapannya terus mendesak terutama selepas menemui kain baru dibasuh yang mempunyai kesan darah, namun suspek memberi alasan itu adalah darah haid.
Bagaimanapun, selepas majikan dan rakan sekerja suspek ke tempat kejadian dan bertanyakan hal sebenar, akhirnya wanita itu yang gagal mengawal perasaan terus menangis sebelum mengaku bertanggungjawab mencampakkan bayi berkenaan dari tingkat dua kediaman itu ke dalam longkang.

TAHAN...suspek ditahan selepas mengaku membuang bayinya.

Inilah WAJAH wanita yang sanggup mencampakan  bayi dari tingkat 2 bangunan di Selayang.

VIDEO MAYAT BAYI DICAMPAK DARI TINGKAT DUA


P/s:Dapat senang , Buat senang  buang pun senang..memula berzina lepas itu buang pulak anak..ini dah kira berganda dosanya ni..apalah bala yang ditimpa keatas kita nanti..entah esok lusa ada lagi yang buat benda terkutuk ini.Jangan nanti dulu ..fikir sebelum buang . Sudah masanya kita menegakkan hukum-hakam Allah di Bumi Malaysia yang tercinta ini.

Ada Masalah :
  • Hubungi 15999


    2 ulasan:

    1. Makin rendah iman manusia hingga berani melakukan perkara sebegini...

      cuba campak dia dari tingkat 2 tuh.... nazak tak? grrrrrrr

      BalasPadam
    2. mau koma tu..apalah puncanya..makanan,minuman atau ilmu yg cetek..entoh le..sesamalah kita jaga zuriat kita..minta jauh dari fitnah ini...

      BalasPadam

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Jom Daftar Tambah Visitors

    Free advertising

    Entri Mereka Juga Menarik

    Geng Baik