IKLAN

Khamis, 5 Julai 2012

Wanita Patut Baca dan Perlu Tahu Hal Ni..

Wanita perlu tahu ini...

  • Para wanita yang bekerja kalau nak naik gaji dan naik dengan banyak senang sahaja. Pastikan anda bersenam. Kajian menunjukkan wanita yang bersenam akan naik gaji dengan banyak melebihi wanita yang tak bersenam. Sumber kajian.

  • Kalau wanita yang kerja sebagai pelayan pulak untuk mendapatkan tips yang cukup tinggi anda hanya perlu pakai pakaian yang berwarna merah. Begitu juga jika anda mahu memikat lelaki yang anda berkenan, anda juga boleh memakai pakaian yang merah. Jika terdapat beberapa wanita dan seorang daripadanya memakai pakaian warna merah, dia akan mendapat perhatian yang lebih baik berbanding dengan yang lain. Orang lelaki lebih terpengaruh dengan warna merah. Kajiannya di sini

  • Kalau wanita yang sudah berkahwin dan mempunyai anak-anak dalam masa yang sama bekerja berulang alik agak jauh dari tempat kerja, anda berpotensi mati awal dan menghadapi masalah hidup dan juga bakal menyusahkan suami anda dengan tekanan. Kajian menunjukkan wanita sebegitu lebih tertekan hidupnya berkali ganda. Aku punya cadangan pada mereka yang sebegitu, elok berhenti kerja saja dan duduk rumah jaga anak. Kajian ada kat sini. Kalau duit tak cukup tak perlu risau, dapatkan tips hidup ringkas kat sini.
 wartashubhi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Daftar Tambah Visitors

Free advertising

Entri Mereka Juga Menarik

Geng Baik