IKLAN

Rabu, 12 September 2012

Waspada!!! Ternyata Dollar Amerika Mengandungi Sihir



BEKASI  - Dalam kuliah umum Majlis Ilmu Ar Royyan, Jerry D. Gray mengungkap sebuah fenomena yang jarang dibicarakan oleh para pemerhati Zionisme.

Meskipun  sudah banyak analisa yang mengungkap simbol-simbol di balik pecahan mata wang Amerika Syarikat 1 US Dollar, namun mengapa dollar masih terus dicintai oleh kebanyakan orang.


"American government sudah muflis, tapi kenapa di dunia masih cintakan dollar?" Ujar muallaf bekas anggota United States Air Force (USAF) tahun 1978-1982 ini, pada Ahad (9/9/2012).




Ia mengatakan bahawa kerajaan AS telah menekan kerajaan Indonesia demikian pula negara-negara di timur tengah, Afrika, Amerika Selatan dan yang lain demi dollar. Padahal saat ini Amerika membayar hutang berbilion-bilion dollar tapi tidak mempunyai  cukup emas, jadi sebenarnya US Dollar sudah tak lagi berharga.


Menurut Jerry D. Gray ada dua faktor mengapa masyarakat dunia saat ini masih mencintai dollar. "Kenapa kita cinta dollar? Satu, paksaan dari economic hitman Amerika. Kedua, pakai sihir," ungkap penulis buku American Shadow Government tersebut.
... Kenapa kita cintakan dollar? Satu, paksaan dari economic hitman Amerika. Kedua, pakai sihir.

Lelaki kelahiran Jerman, 24 September 1960 ini berkata, imej yang tertera pada pecahan 1 US $ atau United States One-Dollar Bill adalah Presiden pertama Amerika Syarikat George Washington yang merupakan ahli freemasonry. Hal ini persis sebagaimana terdapat dalam biografi George Washington yang terdapat dalam laman web wikipedia.


Lebih lanjut, Jerry D. Gray mendedahkan jika dalam pecahan 1 dollar AS tersebut terdapat simbol-simbol illuminati yang berfungsi sebagai sihir seperti susuk.


"Di depan ada simbol-simbol illuminati, di belakang ada simbol-simbol illuminati; Novus Ordo Seclorum, 1 mata Dajjal, bintang Daud, itu seperti susuk kalau kita lihat jadi cantik, harus punya," jelasnya di hadapan ratusan hadirin.
... Di depan ada simbol-simbol illuminati, di belakang ada simbol-simbol illuminati; Novus Ordo Seclorum, 1 mata Dajjal, bintang Daud, itu seperti susuk kalau kita lihat jadi cantik, harus punya

Oleh sebab itu ia mengimbau agar segera meninggalkan mata wang dollar serta memperbanyak zikir lantaran musuh-musuh Islam saat ini juga menggunakan sihir untuk memerangi umat Islam.

"Kita perlu banyak zikir sekarang, kini musuh kita pakai sihir, harus jaga diri. Ada banyak hal di dunia ini kita terus suka, itu pakai sihir, waspada! "Tegasnya. [Ahmed Widad]

(voa-islam.com)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Daftar Tambah Visitors

Free advertising

Entri Mereka Juga Menarik

Geng Baik