IKLAN

Ahad, 23 September 2012

Jawapan Untuk Soalan-Soalan Yang Kurang Cerdik


https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/303687_502643183097645_235732666_n.jpg
Soalan yang relevan ialah "makan sini @ bawa balik(bungkus)" he3.....


Antara Soalan Bodoh Yang Kerap Ditanya

* Anda berada di stesen bas dan rakan anda ternampak sambil bertanya: 
“Tunggu bas ke?”
Anda harus menjawab: “Taklah aku tengah tunggu helikopter, lambat pulak hari ni ye..”

* Anda hendak pergi ke bilik mandi untuk mandi dan rakan sebilik anda bertanya: “Kau nak mandi ke?”
Jawab : “Taklah aku nak pergi main lelayang kejap, kau nak join?

* Anda sedang menulis surat dan rakan anda menegur: “Aik? tulis surat nampak?”
Jawab :”Oh ye ke? aku tak perasan ah…tangan aku bergerak sendiri”

* Anda sedang makan nasik dan orang tegur: “Makan nasi?”
Jawab : ” Mata kau buta ke ape? Kan aku tengah minum teh ais ni?”

* Anda baru pulang dari kerja dan jiran anda bertanyer: “Baru balik dari kerje ke?”
Jawab : “Taklah, saya dari rumah, nak pergi kerje lah ni…ofis saya dah pindah dekat rumah..dan rumah saya dah pindah kat ofis”

* Anda sedang sibuk buat kerja dan rakan sepejabat menegur: “Eh kau sibuk ke?”
Jawab : Tak payah jawab, perhatikan muka dia lepas tu kompang sikit pipi dia.

* Anda sedang menonton tv cerita melayu, rakan anda datang lalu bertanya: “Eh cerita melayu ke?”
Jawab : “Bukanlah, nikan cerita ultraman Taro menentang Raksasa dari Planet X…kau tunggu kejap nanti Ultraman keluar..”.

* Anda sedang solat,rakan anda sambil berjalan ditepi anda lalu bertanya:
"Solat Ke?"

Dengan konfiden yang tinggi anda pun menjawab : yelah, habis kau ingat aku...eh!

Jawapan sebenarnya: Dua-dua tak begitu cerdik. ya! memang habis rosak @ terbatal-lah korang punya Solat ..Ingat Syaitan ada dimana-mana sahaja ianya hadir dari kalangan jin dan juga manusia..WallahuA'lam.


Kredit : naimnikmat/www.esempoi.com/penceramahbebas

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Daftar Tambah Visitors

Free advertising

Entri Mereka Juga Menarik

Geng Baik