IKLAN

Ahad, 5 Februari 2012

Beri Anak Sup Kepala Orang Untuk Sembuh Penyakit



Lin Zongxiu, warga Sichuan China, mempunyai seorang anak perempuan berumur 25 tahun yang telah menderita sakit jiwa sekian lama. Orang tuanya telah membawa dia berubat tetapi masih belum sembuh juga. Kemudian ibunya mendapat satu resepi atau ubat yang paling mujarab untuk menyembuhkan penyakitnya iaitu sup kepala orang.

Setelah mendengar adanya resepi menyembuhnyapenyakit sakit jiwa anaknya, Lin Zongxiu, warga Sichuan China, mencari cara bagaimana mendapatkan bahan untuk resepi itu, 

Mereka pun meminta bantuan seorang pemuda untuk membantu mereka mendapatkan kepala tersebut. Pemuda itu pun kemudian menjalankan aksinya terhadap seorang tua berusia 76-tahun yang kebetulan lalu dalam keadaanmabuk dan tidak sedar yang kemudian memberikan kepalanya kepada Lin.


 Setelah itu, kepala korban dimasak bersama dengan itik(mungkin untuk menghilangkan bau sup manusia nya) yang kemudian dihidangkan untuk anak perempuannya. 

Perbuatan Lin dan suaminya itu telah diketahui polis yang kemudian keduanya pun ditangkap dan dibawa ke pengadilan. Lin dihukum hukuman mati  yang kemudiannya di tunda selama 2 tahun . Ia juga dianggap bersalah turut  menghilangkan barang bukti seperti mayat , baju dan kasut korban. Penundaan selama dua tahun tersebut , hukuman Lin boleh menjadi penjara seumur hidup kalau selama dua tahun tersebut dia menunjukkan perbuatan baik dan tidak melakukan kejahatan yang lebih berat. 



www.borakkosong.com  (link)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Daftar Tambah Visitors

Free advertising

Entri Mereka Juga Menarik

Geng Baik