IKLAN

Rabu, 2 Januari 2013

Ustaz Azhar Idrus Di Pilih Sebagai Personaliti Pilihan Pembaca Sinar Harian Online


Sebelum menutup lebaran 2012, kami tanyakan kepada pembaca Sinar Harian Online peristiwa paling menarik yang tidak dapat mereka lupakan sepanjang tahun ini.

Kami juga ajukan kepada pembaca, personaliti yang mereka rasakan paling menyerlah sepanjang tahun 2012 ini. Si Tanggang Budiman memilih Ustaz Azhar Idrus sebagai personaliti paling menyerlah pada tahun 2012.

"Personaliti terbaik dan terpuji pada Ustaz Azhar Idrus, tapi personaliti terburuk 'hampeh' jatuh kepada Anwar Ibrahim," tulis beliau.

Pendapat sama turut dikongsikan oleh Razman Rashid."Personaliti terpilih tahun ni jatuh kepada Ustaz Azhar Idrus," tulis beliau.Aisyah Sofiyah Suhaimi juga turut bersetuju, "sokong," tulisnya ringkas.

Bro Otai pula berpendapat "berita terburuk penyenaraian FGV (Felda Global Ventures), pendedahan Deepak dan Musa Hasaan juga perasmian kapal tentera laut oleh Rosmah dan pengumuman penggantungan AES (Sistem Penguatkuasaan Automatik).

Sementara personaliti pilihan beliau pula ialah Tan Sri Musa Hassan, Ustaz Azhar Idrus dan Ketua Pengarah Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ), Datuk Solah Mat Hassan.

Pembaca yang menggelarkan dirinya sebagai Julutalqin Umno pula mengatakan "wujud pengasingan halus antara unsur ulama dengan unsur iblis secara global.

"Semakin hari pertembungan dua pihak ini makin jelas sehingga ke tahap kemuncaknya masing-masing. Bagi Malaysia, kita akan menyusuli reformasi Turki-Mesir, Tunisia-Libya iaitu ulama kembali dimartabatkan, Islam syumul didaulatkan. Pusara diktator BN telah pun siap untuk pengisiannya," ujarnya. 

Sementara ada juga pembaca yang memilih Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak, isterinya Datin Seri Rosmah Mansor. Tidak kurang juga ahli perniagaan yang mencetuskan kontroversi baru-baru ini, Deepak.

Sambil berkata isu hudud menarik perhatiannya, Shahril Anuar Bahari pula berpendapat, "personaliti kegemaran saya pula sudah pasti Datin Seri Rosmah Mansor." ~sinarharian

Kredit:addin77


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Daftar Tambah Visitors

Free advertising

Entri Mereka Juga Menarik

Geng Baik