IKLAN

Jumaat, 23 November 2012

Apa Yang Israel Takutkan Pada Islam? Tengok Ni...



Apa yang Israel takutkan pada Islam ?

Ketika rombongan Sheikh Maulana Tariq Jamil selesai menunaikan solat Subuh di salah satu masjid dekat perbatasan (Al-Hudud) tiba-tiba seorang tentera Israel dari luar melihat ke arah dalam masjid setelah melihat sebentar.
 
Lalu tentera Israel itu pergi, maka syaikh Maulana Tariq Jamil menghampiri tentera Israel itu dan bertanya: apa yang dia lakukan tadi, saya hanya ingin melihat berapa jumlah orang Islam yang hadir solat Subuh di masjid, kata tentera Israel itu.

Syaikh Maulana Tariq Jamil kehairanan bertanya: kenapa ? Tentara Israel pun menjawab: di dalam kitab kami (kitab Taurat) ada tertulis. "Jika di seluruh dunia jumlah orang Islam yang hadir untuk solat Subuh berjema'ah di masjid sama banyak dengan jumlah jema'ah solat Jum'at, maka 'saat itu Israel akan hancur'. "tetapi ketika tadi saya lihat di masjid jumlah orang Islam yang datang untuk solat Subuh berjema'ah masih sedikit. Maka, hati saya tenang, kerana ummat Islam pasti tidak akan dapat mengalahkan kami."

Untuk itu kepada kaum muslimin dan muslimat di seluruh dunia di mana pun berada, mari kita tingkatkan keberjema'ahan solat Subuh agar kita mampu menghacurkan Israel. Khususnya mendorong dan membantu dengan doa untuk akhwatkum ikhwankum di Palestin khususnya Gaza.

Ya Palestina ~Gaza~ Latabali... Latabali... Nahnu Ma'akum

Al-Quds Balad Muqaddas

Sumber: Facebook/myblogkuching.blogspot./Om


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Daftar Tambah Visitors

Free advertising

Entri Mereka Juga Menarik

Geng Baik