IKLAN

Selasa, 2 Oktober 2012

Janet Jackson Masuk Islam?


Janet Jackson Masuk Islam?Janet Jackson
FLORIDA - Penyanyi pop dunia, Janet Jackson dikhabarkan telah memeluk Islam.Khabar ini diperkuatkan pemberitaan National Enquirer yang mengangkat kehidupan Islam sang mega bintang ini.
Dalam laporan utamanya, tabloid yang beredar khususnya di Amerika Syarikat tersebut mengangkat tajuk berjudul; "Rahsia kehidupan muslim Janet Jackson". Guna memperkuat bahan pemberitaannya, tabloid tersebut meletak foto Janet yang sedang mengenakan penutup kepala yang menyerupai tudung berwarna hitam.
Masih menurut tabloid tersebut, Janet juga dikhabarkan akan segera melangsungkan pernikahan mewah dengan seorang jutawan Arab Saudi.Penikahan tersebut bakal diadakan dengan konsep super-mewah yang dianggarkan menelan kos 20 juta dolar AS.
Walaupun pilihannya menjadi mualaf disebut akibat pengaruh dari calon suaminya, namun Islam sejatinya bukan hal yang baru bagi adik Michael Jackson ini. Abangnya, Jermaine Jackson,yang sudah lama menjadi mualaf. Bekas ahli kumpulan Jackson 5 itu telah menukar namanya menjadi Mohammad Abdul Aziz.
Disunting dari : REPUBLIKA.CO.ID

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Daftar Tambah Visitors

Free advertising

Entri Mereka Juga Menarik

Geng Baik