IKLAN

Sabtu, 5 Februari 2011

Penyembuhan Penyakit Melalui Ayat-Ayat Al-Quran - 2


Percubaan ilmiah
Sekumpulan saintis selama lebih dari setengah abad melakukan ujikaji terhadap kesan suara pada sel manusia yang sihat dan sakit, dan mereka menyimpulkan bahawa beberapa frekuensi suara dapat mempengaruhi sel-sel kanser lalu meledakkannya, dan pada masa yang sama memberikan pengaruh pada sel-sel sihat dan meningkatkan aktivitinya!

Sel Kanser diaktifkan oleh adanya suara tertentu

Photobucket



















Frekuensi suara mempengaruhi medan elektromagnetik sel

Photobucket

















Sebuah gambaran nyata dari sebuah sel yang terhasil oleh kata-kata tertentu dan menyebabkan penyebaran ke medan elektromagnetik di sekitarnya, sehingga menjadi lebih aktif daripada sebelumnya!
Sel darah juga dipengaruhi oleh suara manusia dan mengubah medan elektromagnetik di sekitarnya, dan pada frekuensi tertentu akan mengaktifkan sel ini.

Photobucket















Bentuk Sel-sel darah semasa dirakam dengan menggunakan kamera Carlean, dan kelihatan lingkaran dengan bentuk suara disekitarnya.

PhotobucketPhotobucket

Eksperimen ini menunjukkan bahawa ketika kita mendengarkan satu perkataan (firman Allah) sel-sel darah memberikan kekebalan dan memberikan pengaruh dan ketika mendapatkan beberapa kata (ayat-ayat) tertentu maka akan lebih banyak aktif dan tahan terhadap penyakit, dan telah dibuktikan bahawa suara pesakit sendiri adalah yang paling banyak memberikan pengaruh!
Beberapa informasi penyembuhan
Setiap ayat Al-Quran pada hakikatnya memiliki informasi penyembuhan spesifik pada penyakit tertentu, dan untuk menjamin pemindahan informasi ini ke berbagai sel-sel tubuh untuk menjadi perantara, dan media terbaik untuk itu adalah air, madu dan minyak zaitun, semuanya merupakan media yang diberkahi, sebagaimana Allah telah memberikan informasi khusus tentang penyembuhan, namun jika kita cari dengan suara AlQuran, maka tingkat tenaga akan bertambah dan menyimpan informasi pemulihan lalu mentransfernya ke sel-sel tubuh, dan ini yang akan meningkatkan kemungkinan penyembuhan, Insya Allah.

Kristal air dipengaruhi oleh suara

PhotobucketPhotobucket

Air memiliki kemampuan luar biasa untuk menyimpan suara dan mentransfernya ke sel-sel tubuh, dan kita ingat bahawa tubuh manusia mengandung 70 persen air! Jadi dengan membaca Al-Quran maka akan meningkatkan tenaga air dan memberikan kemampuan untuk menyembuhkan, serta mampu mentransfer informasi yang dibawa oleh ayat-ayat Al Qur’an untuk setiap sel tubuh!


Minyak zaitun dan madu dipengaruhi oleh suara!

PhotobucketPhotobucket

Ketika membaca ayat-ayat Al Qur’an pada madu atau minyak zaitun, maka tenaga akan naik, dan akan memberikan pengaruh penyembuhan secara signifikan, sehingga meningkatkan efektif dalam penyembuhan! Dua jenis benda tadi pada khususnya mampu mentransfer informasi penyembuhan melalui ayat-ayat Al-Qur’an ke dalam sel-sel tubuh.
Bagaimana Penyakit Terjadi
Telah jelas bagi saya melalui penelitian yang panjang, dan mempelajari secara detail tentang ayat-ayat Al-Quran yang memiliki ragam yang bermacam-macam dan banyak aspeknya pada satu penyakit!! Setiap sel Allah memberikan di dalamnya program yang selalu mengalir sepanjang hidupnya, dan program ini merupakan kumpulan informasi, dan ketika hadir berbagai informasi terhadap sel dari luar melalui virus atau lainnya, program ini akan terpengaruh secara negatif atau positif, jadi adakah sesuatu yang terjadi terhadap program yang muncul pada kita dalam bentuk penyakit.

Kod DNA juga merupakan informasi

Dalam setiap sel ada informasi memiliki kod DNA dan setiap kaset berisi lebih dari 3,000 million informasi!!

Virus adalah sebagian dari informasi!


Photobucket
Photobucket
Virus adalah sebahagian dari kumpulan informasi yang diciptakan Allah untuk melaksanakan tugas tertentu, dalam setiap program virus memiliki program yang memberikan pengaruh terhadap sel-sel tertentu.




Virus menyerang sel otak yang sihat

Photobucket



















Ketika virus menyerang sel, maka akan masuk padanya program yang terletak di dalamnya, lalu memberikan program sel yang sihat dan terjadilah ketidakseimbangan, dengan cara memanfaatkan sel-sel ini menyalin dari virus ini dalam jumlah besar.

  Sel dapat dipecahkan kerana banyaknya virus yang terdapat di dalamnya

Photobucket

Setelah virus bertambah banyak di dalam sel, pasti sel akan menggunakan program dan perantinya untuk membuat salinan darinya, dan sel tersebut akan memecahkan (melepaskan) ribuan virus, yang pada gilirannya masuk ke dalam sel lain yang sihat dan melakukan pekerjaan yang sama.

Mekanisme kerja virus

Photobucket

Virus tidak memiliki senjata apapun, semua yang ada terakam pada programnya hanya berbagai informasi saja, jadi pertempuran tersebut adalah “perang informasi” dan inilah idea terapi dengan Al-Qur’an karena Al-Quran memiliki informasi yang berlawanan dengan kerosakan yang dialami oleh sel yang sihat.

 Peralatan scan otak yang menggunakan suara fungsi magnetik

Photobucket

Alat ini digunakan untuk memantau operasi yang dilakukan dalam otak, para saintis telah menemui bahawa otak pada keadaan terbaiknya secara natural iaitu semasa manusia memiliki kejujuran, dan tidak melakukan kesalahan, dan tidak melakukan perbuatan buruk, sehingga mereka berkata: bahawa otak diprogram untuk melakukan perbuatan-perbuatan baik atau fitrah yang bersih.

Allah berfirman: ” fitrah Allah yang telah diberikan kepada manusia atasnya”.

Photobucket























Para saintis menegaskan bahawa otak diprogram pada akal yang sihat dan bersih.
Al-Qur’an melakukan re-program pada sel-sel otak

Photobucket

Bahawa pencipta penyakit adalah pencipta manusia, oleh kerana itu Allah menitipkan dalam ayat-ayat kitab-Nya akan informasi yang tersembunyi yang kita tidak sedari akan perkara itu, namun memberikan pengaruh pada penyakit bagaimanapun bentuknya dan menghapusnya, insya Allah!
Perkara tersebut terjadi melalui pemulihan keseimbangan pada sel-sel yang melanda ketempangan, seperti yang kami sampaikan bahawa setiap penyakit adalah suatu kelainan yang mempengaruhi program khusus dari sel, menurut jenis penyakit.
Al-Quran mengurai sistem kekebalan pada tubuh

Photobucket

Sistem kekebalan tubuh juga merupakan program, dan ketika virus masuk misalnya, maka mempengaruhi program ini dan menjadikan ia rosak, ketika kita membaca ayat-ayat tertentu maka suara yang masuk ke dalam sel-sel tubuh melakukan ‘reprograming’ sel kekebalan dengan informasi yang dibawa oleh suara Al-Quran, dan menjadi lebih mampu membezakan dan menghilangkan penyakit. Dengan demikian terjadilah penyembuhan dengan menggunakan ayat Al-Quran!

Kekuatan perubatan pada ayat-ayat Al-Quran

Al-Qur’an memiliki kesan yang luar biasa pada berbagai penyakit oleh kerana:
- Kesan dari keselarasan sempurna dalam pengulangan kata dan huruf.
- Kesan irama yang seimbang terhadap ayat-ayat Al-Qur’an.
- Kesan dari informasi yang dilakukan oleh masing-masing ayat.
- Allah SWT yang mencipta penyakit adalah yang menurunkan Al-Quran.
- Kerana Allah telah menyampaikan kepada kita bahawa Al-Qur’an penyembuh.


 Jadi apa yang dimaksud dengan perubatan informasi ?

Perubatan Informasi adalah ilmu baru yang cuba kami temukan dalam Al-Quran Al-Karim, dan segala ilmu pengetahuan akan berubah menjadi informasi: Seluruh penyakit adalah informasi, dan dalam setiap sel adalah informasi yang spesifik, dalam air adalah informasi yang dititipkan oleh Allah, dan pada setiap tanaman juga ada informasi, begitu pula pada setiap benda yang diciptakan Allah juga terdapat di dalamnya informasi, dan semua informasi ini berjalan dengan sistem yang sempurna dan baik seperti program komputer universal. Dan pada dasar ini bahwa penyembuhan dapat terjadi setelah tahu jenis ketidakseimbangan yang menimpa informasi sel-sel dari segala jenis penyakit, dan pencarian informasi yang tepat tentang alam, iaitu pencarian ubat. Dan dalam pandangan ini dapat disedari bahawa setiap penyakit memiliki ubat, dan inilah yang telah oleh nabi besar kita Muhammad saw semasa bersabda:

ما أنزل الله من داء إلا وأنزل معه الدواء

 “Tidaklah Allah menurunkan penyakit kecuali menurunkan ubatnya” , yang tentu saja, kecuali mati, ia memiliki informasi, kerana itu merupakan satu kepastian yang tidak dapat dicegah.

Hasil kajian dan cadangan

- Mengembangkan asas ilmiah untuk terapi Al-Quran.

- Keperluan untuk melakukan eksperimen ilmiah pada pengaruh ayat-ayat tertentu.

- Bukti mukjizat Al-Quran dalam ilmu perubatan (kekuatan perubatan dari ayat-ayat).

- Perubatan dengan Al- Qur’an seluruh penyakit fizikal dan mental.

- Menegaskan akan pentingnya pengubatan diri, iaitu melakukan pengubatan sendiri dengan cara membaca ayat-ayat penyembuhan yang berfungsi untuk menyembuhkan penyakitnya.
Pentingnya membaca ayat-ayat Al-Quran melalui air, minyak zaitun, madu dan minyak herba dan kemudian disapukan kepada pesakit.

Semua penyakit merupakan informasi dan pengubatan yang sempurna melalui informasi, dan dengan ini kita telah menemui ubat baru yang saya sebut “pengubatan informasi”.

يَا أَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءَتْكُمْ مَوْعِظَةٌ مِنْ رَبِّكُمْ وَشِفَاءٌ لِمَا فِي الصُّدُورِ وَهُدًى وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِينَ
Hai manusia, Sesungguhnya telah datang kepadamu pelajaran dari Tuhanmu dan penyembuh bagi penyakit-penyakit (yang berada) dalam dada dan petunjuk serta rahmat bagi orang-orang yang beriman. (Yunus:57)


1 ulasan:

  1. ada tak doa penyembuh penyakit utk pesakit hiv/aids? sbb penyakit tu kn xde ubatnye..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Daftar Tambah Visitors

Free advertising

Entri Mereka Juga Menarik

Geng Baik