IKLAN

Selasa, 12 Julai 2011

Gambar Hj. Shuhardi Mohd Jatuh di Bersih 2.0 , Polis Terus Blah !?


Ini Hj. Shuhardi Mohd dari Sepang... Kena tahan depan Puduraya, masa polis bawak dia ke tempat kumpul tahanan depan Maybank, Hj. Shuhardi kekejangan & sesak nafas... Polis pengiring dia terus tinggal dia tepi jalan... Ikatan tangan dia tak dibuka, hampir 30 minit bertarung nyawa dengan tangan terikat dibelakang badan.





















photo


photo



Korang  lihatlah Videonya lihat DISINI...Sebab aku rasa hiba sangat melihat ia menghembuskan nafasnya yang terakhir.. Semoga ia tergolong dalam  kalangan orang-orang yang beriman.amin.
  
Kata kawanku : Merujuk pada video yang aku lihat! Dari pandangan aku: Arwah dah sesak nafas, kenapa tak dipotong jer dulu ikatan di tangan...aduh! ..walau apa sebabnya? Boleh plak main blah jer........apa sengal nya anggota polis terbabit....Beng****  maafkan aku jika gambar ini tak sesuai ditonton oleh kalian semua.. Kredit ( Hulla hup )

Oppss !..bila aku tengok kat Youtube mereka kata Hj Sharuddin tu cuma pengsan aje...ia sekarang sudah beransur pulih ...betul ke tidak kita tunggu, lihat dan dengar apa  yang KPN kata nanti..Tajuk ini diedit kerana Hj Shuhardi masih hidup lagi ..Maafkan Aku..6.9.2011


2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Daftar Tambah Visitors

Free advertising

Entri Mereka Juga Menarik

Geng Baik