IKLAN

Jumaat, 27 Mei 2011

Hitman 2: Game Tembak Orang Melayu


Sebelum ini teman ada post pasal Games Yang Menghina Islam. Tapi kali ni teman nak beritahu korang semua pasal games yang menghina orang Melayu pula.

Tak habis-habis dengan agenda Yahudi ingin menghina Islam, tiba-tiba pulak ada game yang menghina bangsa Melayu. Apa kejadahnya?. Game Hitman 2 ni yang berkisah seorang karakter berkepala botak! ingin melunaskan misinya dibantu oleh pendeta dengan mencari dan membunuh boss mafia (kalau tak silap aku).
 
Nak Tengok Videonya copy dibawah

http://www.youtube.com/watch?v=5ZM07WKJg4Q&feature=player_embedded

Banyak perkataan Melayu disebut antaranya ialah:

Perkataan "lu gila!!" banyak disebutkan
"banduan" masa 1:44
"apahal ni?" masa 1:48
"boleh tahan" masa 1:49

Memang banyak disebut dalam gameplay tersebut!.

Yang aku pelik, masa minit ke 1:56 ada tulis, "Screw you, Haji".
Apa maksud Haji ni? Tembak Pak Haji ke???

Mereka ingat orang Melayu ni macam bodoh je. Ramai pak guard tewas di tangan seekor mamat berkepala botak ni.

p/s: Teman pun terkejut jugak tengok gameplay tu, pakaian polis kat dalam tu macam pakaian polis zaman dulu-dulu je. Dorang ni memang ada tak puas hati dengan polis Malaysia ke apa?. Ntahlah, nilai lah sendiri.
 

3 ulasan:

  1. Memacam derang buat ekk...buruk betul hati derang nih...

    BalasPadam
  2. saya sangat berterima kasih banyak MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan pesugihan dana ghaib nya kini kehidupan kami sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ternyata apa yang tertulis didalam blok MBAH RAWA GUMPALA itu semuanya benar benar terbukti dan saya adalah salah satunya orang yang sudah membuktikannya sendiri,usaha yang dulunya bangkrut kini alhamdulillah sekaran sudah mulai bangkit lagi itu semua berkat bantuan beliau,saya tidak pernah menyangka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan kebaikan MBAH,,bagi anda yang ingin dibantu sama MBAH RAWA GUMPALA silahkan hubungi MBAH di 085 316 106 111 insya allah beliau akan membantu anda dengan senang hati,pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok mbah PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Daftar Tambah Visitors

Free advertising

Entri Mereka Juga Menarik

Geng Baik