IKLAN

Selasa, 2 April 2013

7 LAMAN WEB KHAS PRU 13 MALAYSIA




As-Salam. Nampaknya debaran Pilihanraya Umum Kali Ketiga Belas (PRU13) semakin terasa dengan khabar terbaru yang dilaporkan, kemungkinan besar Parlimen Malaysia akan dibubarkan pada 3 April 2013.

Memetik Berita Harian Online:

Kuala Lumpur: Parlimen dijangka dibubarkan seawal esok selepas mesyuarat Kabinet di Putrajaya bagi membolehkan Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) diadakan. Ini berikutan pengedaran surat daripada Jabatan Perdana Menteri meminta semua Ahli Jemaah Menteri hadir pada mesyuarat itu lengkap berpakaian lounge suit berwarna gelap dan bertali leher berwarna merah untuk sesi bergambar. 

Dan dengan pembubaran Parlimen Malaysia, sudah tentu tumpuan rakyat Malaysia akan mencari info dan maklumat berkaitan PRU13. Pastinya pencarian info dan maklumat melibatkan maklumat calon pilihanraya, maklumat calon bagi setiap parti bertanding, maklumat kawasan mengundi dan sebagainya.

Tidak dilupakan, proses selepas selesai pengundian dijalankan iaitu maklumat siapa yang menang bagi kawasan PRU13 Parlimen dan juga Dewan Undangan Negeri (DUN). Maka, dengan itu, rakyat Malaysia pastinya mahukan cerita, berita, maklumat dan info terkini - betul dan benar mengenainya.

Oleh itu, HH sediakan senarai laman sesawang atau laman web yang boleh anda ikuti untuk mengetahui perkembangan PRU13 nanti.


7 Laman Web Khas PRU 13 Malaysia

  1. Portal Rasmi Pilihanraya Umum ke 13 (PRU13) Malaysia
  2. BERNAMA.COM | General Election 2013
  3. myMetro | Pilihanraya Umum ke 13
  4. 13th General Election Malaysia NST
  5. PRU13 Sinar Harian
  6. Elections Guide for Newbies - 13th Malaysian General Election GE13 Star Online
  7. Google Malaysia GE13 


Sumber Asal: www.hasrulhassan.com



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Daftar Tambah Visitors

Free advertising

Entri Mereka Juga Menarik

Geng Baik