IKLAN

Sabtu, 9 Julai 2011

(GAMBAR) Detik 30 Kanak-Kanak TADIKA Dijadikan TEBUSAN

Asap keluar daripada pusat Jagaan Kanak-Kanak Taman Sungai Abong Cemerlang ketika Unit Tindakan Khas (UTK) Bukit Aman menyerbu masuk bagi menahan seorang suspek yang dipercayai menahan 30 kanak-kanak dan empat guru wanita sebagai tebusan di pusat asuhan di Taman Sungai Abong, Jalan Sakeh di sini, semalam.



Dua anggota polis berunding dengan suspek yang dipercayai menahan 30 kanak-kanak dan empat guru wanita sebagai tebusan di pusat asuhan di Taman Sungai Abong, Jalan Sakeh.





Beberapa orang kanak-kanak didukung oleh anggota polis keluar daripada pusat jagaan selepas seorang suspek yang dipercayai menahan 30 kanak-kanak dan empat guru wanita sebagai tebusan di pusat asuhan di Taman Sungai Abong, Jalan Sakeh di sini, hari ini.


Seorang suspek, Loi Hui Chung, 40, yang dipercayai menahan 30 kanak-kanak dan empat guru wanita sebagai tebusan di pusat asuhan di Taman Sungai Abong, Jalan Sakeh semalam. Dia meninggal dunia di Hospital Pakar Sultanah Fatimah, Muar pada 9.15 malam tadi setelah cedera ditembak polis.( PD )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Daftar Tambah Visitors

Free advertising

Entri Mereka Juga Menarik

Geng Baik