IKLAN

Isnin, 15 Ogos 2011

Diputar Mesin Cuci 50 Minit, Anak Kucing Ini Selamat

Liputan6.com, Aberdeen: Di Aberdeen, Scotland, seekor anak kucing selamat setelah terjebak dalam mesin cuci yang diputar selama 50 minit. Susan Gordon, pemilik kucing berusia lapan minggu itu, terkejut ketika membuka pintu mesin cucinya dan menemukan kucingnya dalam keadaan basah .

Ia awalnya mengira kucing yang dinamai Princess itu sedang berada di tempat lain. Princess kemudian dibawa ke doktor haiwan dan harus diinapkan di sana selama tiga hari untuk mengubati luka-lukanya. Anak kucing itu sekarang sudah sembuh dan doktor mengatakan tidak ada impak jangka panjang dari pengalamannya diputar dalam mesin pencuci pakaian.

Judy Drysdale, doktor haiwan senior di Vets Now di Ardene House mengatakan Princess tiba di klinik dalam keadaan sangat tergoncang, badan menggigil, dan hidungnya berdarah serta matanya lebam. “Tapi pemiliknya sudah berhasil mengeringkannya dengan baik sebelum dibawa ke klinik”.

Princess dirawat di hospital untuk keadaan darurat, termasuk oksigen, dan pembunuh rasa sakit untuk badannya yang lebam-lebam. Ia juga dirawat dengan pemanas untuk mengangkat temperaturnya kembali normal.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Daftar Tambah Visitors

Free advertising

Entri Mereka Juga Menarik

Geng Baik